A: Ce inseamna house pentru tine? Ce stare iti transmite?
A. G. : Un gen muzical care a luat nastere in Chicago si a cucerit usor-usor intreaga lume. Starea pe care mi-o transmite muzica house in general este una placuta si vesela in acelasi timp si pot spune ca imi creaza o stare de nostalgie. Sunt multe lucruri in viata pe care ai vrea sa le poti exprima si sunt de parere ca muzica iti creaza o stare de nedescris. Muzica in general, nu neaparat cea elecronica, e facuta sa-ti creeze diferite stari, unele placute altele mai putin placute...
A: Spre ce crezi ca se tinde in acest moment in muzica electronica?
A. G. : In acest moment, muzica electronica in Romania pot spune ca este intr-o perioada de ascensiune si asta e un lucru bun. Ma bucur sa ascult productii semnate de artisti ca: Arpiar, Monochrome etc., care suna foarte bine, se intampla foarte multe lucruri placute in fenomenul asta, vin o gramada de artisti la diferite petreceri si este chiar ok. Iar in fenomenul de afara, in tari ca Germania, Spania, Italia, Olanda, totul merge ok. Saptamanal auzi de diferite petreceri cu sute si mii de oameni...
A: In ce consta meseria de DJ? Cat inseamna muzica si de cat talent ai nevoie?
A. G. : Meseria de dj dupa parerea mea consta intr-o mare responsabilitate. In primul rand trebuie sa ai talent, in al doilea rand conteaza munca si sa-ti doresti asta. Nu trebuie luata ca un job: este altceva. Trebuie sa asculti foarte multa muzica, asta include nu numai un singur gen muzical... asa iti formezi cultura muzicala. Am 22 de ani, fac treaba asta de aproape 4 ani si consider ca nu stiu nici jumatate din tot ce trebuie stiut, dar, in fond, mereu ai ceva de invatat.
A: Ce nume mari ai intalnit si cum te-au influentat?
A. G. : In primul rand cred ca fratele meu pe care am reusit sa-l inteleg poate mai tarziu de ce se uita la diferite filmari din diferite locuri si la anumiti artisti de muzica electronica. Cand aveam vreo 16 ani am avut curiozitatea sa intru intr-un pupitru de dj si practic atunci am realizat ca un dj poate manipula muzical o intreaga multime. De atunci am inceput sa ma implic tot mai mult, pentru ca la 21 de ani sa ajung sa pun alaturi de nume ca Alex Under, artist caruia, cu mult timp in urma, ii ascultam productiile muzicale si nu credeam ca o sa pot pune alaturi de el, un dj spaniol foarte technic cu un nume destul de rasunator in industria muzicii electronice. Am mixat, de asemenea, alaturi de Audiofly - 2 dj care au prins foarte bine ascultatorilor din Craiova: erau foarte comunicativi cu publicul, stiau sa se faca placuti de catre ascultatori; Paco Osuna - un dj care apartine de casa de productie M_NUS Berlin, una dintre preferatele mele, Tadeo, Dave Seaman (Audio Therapy) etc. Ei sunt artisti despre care, pana la varsta de 21 de ani, doar vorbeam de ei si ma uitam la filmari de la petreceri facute de ei. Nu stiu... a fost o senzatie de nedescris care m-a ajutat sa invat foarte multe lucruri.
A: Cum ti se pare miscarea electronica in Romania?
A. G. : Pe partea de evenimente este destul de ok. Mai trebuie insa lucrat la magazine de unde sa iti poti cumpara muzica nu numai pe cd-uri ci si vinyl-uri, sa poti cumpara accesorii si alte lucruri care sunt in tema cu chestia asta. La ora actuala, ca dj, daca vrei sa-ti cumperi un vinyl, esti nevoit sa te duci in Ungaria pentru ca e cea mai apropiata sursa de muzica in varianta analogica. O alta modalitate ar fi sa iti cumperi vinyl-urile facand comanda pe internet. Asta inseamna un pret ceva mai ridicat fata de pretul din magazin si o perioada destul de lunga de timp pana o sa iti ajunga. O piesa pe vinyl iese pe piata cu ceva timp inaintea uneia digitale si intr-un fel asta este un mare avantaj pentru un dj care isi poate procura vinyl-uri. Un alt plus pe care il are vinyl-ul fata de o piesa in varianta digitala este calitatea audio clar superioara. Deci intr-un final ajungi la concluzia ca vinyl-ul e foarte scump nu numai la pret ci si la vedere. E aiurea: traim in 2009 si nu se face nimic pentru treaba asta.
A: Ce proiecte ai?
A. G. : Momentan incerc sa ma familiarizez mai bine cu productia, incerc sa invat diferite chestii, dar sunt de parerea ca productia muzicala include multa munca. Nu sunt adeptul productiei de duzina, prefer mai rar, dar sa sune bine. Cel mai mare proiect ar fi sa pun undeva afara, de preferabil Germania. Cred ca lumea vede fenomenul si il percep foarte bine acolo.